تندیس سازمان منطقه آزاد قشم
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مناطق آزاد تجاری - صنعتی، طبق تعریف سازمان توسعه صنعتی ملل متحد به‌عنوان محرکه‌ای در جهت تشویق صادرات صنعتی تلقی می‌گردند. در همین راستا سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1372با تصویب هیات دولت و قانون مجلس شورای اسلامی حداکثر به وسعت سیصد کیلومتر مربع به هم پیوسته در ضلع شمال شرق جزیره، فعالیت خود با هدف تبدیل شدن به هاب نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی کشور کار خود را آغاز کرد. درآمد سازمانهای مناطق آزاد صرفاً بایستی در چارچوب بودجه سالیانه که به تصویب هیات وزیران میرسد هزینه گردد. کمکهای سازمان جهت عمران و آبادانی سایر نواحی (با اولویت نواحی همجوار) صرفاً با تصویب هیات دولت امکانپذیر بوده و هرگونه کمک دیگری تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب خواهد شد. مناطق آزادتجاری - صنعتی  به عنوان قطب‌های  گردشگری و تجارت محل برگزاری همایش‌ها و رویدادهای گوناگون است.

 تندیس پلکسی سازمان منطقه آزاد قشم دارای شکل زیبا و تاثیرگذاری می باشد که به سفارش سازمان منطقه آزاد توسط گروه نشانه‌ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که به علت هزینه مناسب و کیفیت بالای چاپ  آن، کاربرد بسیاری  دارد. شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است. از این نوع تندیس می‌توان برای قدردانی و تجلیل گروهی استفاده کرد. در مراسماتی مانند روز معلم، جشن فارغ التحصیلی، روز پرستار، روز پزشک و … استفاده از این تندیس می‌تواند یک خاطره ماندگار در ذهن دریافت کنندگان آن تثبیت نماید. حتی می‌توان از این تندیس به عنوان لوح سپاسی زیبا برای قدردانی از نفرات برگزیده یک سازمان یا مسابقه استفاده کرد. این انعطاف در کاربرد دلیل محبوبیت بالای تندیس‌های پلکسی می‌باشد.

تندیس دارای انواع گونا گون دیگری نظیر تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال، تندیس آماده و ... می باشد.





:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: